fredag 28 januari 2011

Fredagsmys och choklad!

Nu har jag och Viktor äntligen fått i oss lite mat efter en hel eftermiddag från lägenheten. Viktor har vart och grejjat med att köpa ny systemkamera som han sen lämnade tillbaka för han hittade samma kamera på dustin för bätte pris. Medan han höll på och grejjade med kamera (i evigheter btw :P) så spenderade jag min tid på modehuset. Kunde ju dock inte handla så mycket men en söt liten ring blev det iaf inne på Gina, är en rosettring. Viktor tyckte att det var en ring som var typiskt min stil hahaha. Jag tror jag fått en förkärlek till allt med rosetter, okej inte allt men mycket med rosetter tycker jag är fint ^^

Nu ska vi ha lite fredagsmys i soffan, om jag får bestämma så blir det nog lets dance.. får se vad herrn säger om det hahaha. Sen blir det ju parlamentet ikväll också, det får man ju bara inte missa! Ska sitta och mumsa på lite choklad till det också, en av mina nya favvosar.. eller ja, det är min nya favorit av ljuschoklad nämnligen fazers mjökchoklad.
(bilden är från fazers hemsida =))

Love
//Sofy

Inga kommentarer: