onsdag 19 januari 2011

Birthday 2011


I måndags var då min födelsedag och den tillbringade jag här nere i Kalmar med Viktor. Vaknade av att Viktor sjöng för mig och hade muffins och tänt ljus åt mig, och ett litet paket =). Han hade bakat muffins kvällen före hemma hos Anna och Robin medan jag var hemma och roade mig, var jätte fina muffins, ska lägga upp en bild senare ^^ Sen blev det massa grattis via facebook också, jag som till och med att hade tagit bort min födelsedag på facebook, helt ärligt så har jag väl tyckt att det är lite opersonligt och att kommer folk inte ihåg min födelsedag utan facebook så klarar jag nog mig ändå liksom =) Men som sagt, fick en hel hög med grattishälsningar och dom tackar jag för!

Det är lustigt ibland med födelsedagar, hur vissa kan komma ihåg det och andra inte bland sina vänner. Fick sms-grattis av människor jag kanske inte direkt skulle få det av och sen inget utav någon som man kanske trodde och så vidare. Inte för att det gör mig något, men ibland kanske det visar vad det är för person egentligen, asch bara en tanke som susade förbi som jag nu slänger i sophögen med så mycket andra saker som svoschar förbi i huvudet hahaha. Jag gillar ju som sagt inte min egen födelsedag men min födelsedag iår förgylldes av Viktor som var underbar hela dagen från tidig morgon till sen kväll. Lagade mat till mig, oxfilèbit med egen klyftpotatis och bea. Var supergott! Efterrätten blev en väldigt god choklad med hallon i från Lindt. Ja, han underhöll mig i princip hela dagen. Så dagen var faktiskt riktigt bra med bara min Viktor^^

Love
//Sofy

Inga kommentarer: