fredag 7 januari 2011

Inget snö som kommer dinglandes ner från himlen idag inte för idag har till och med solen visat sitt ansikte. Det var längesedan! Jag och Viktor ska snart ta oss upp på stan, vi ska bara gräva fram hans bil under snöhögen :P Det lär ju ta en liten stund! Så ska vi nog hem till Maria och busa lite med ellioten som ligger och sover på mina täcken, den lille skitkorven!

Vid 15-tiden blir det förmodligen en liten fika med Marre och Emma, trevligt värre. Prata lite skit och framförallt: FIKA! har ju inte gjort det på säkert en hel vecka, herregud! hahaha ja, jag är lite ironisk. Men i Ludvika blir det lätt att man går och fikar när man ska träffas, finns liksom inte så mycket annat att göra.. speciellt när jag inte har en egen lägenhet att härja runt i och springa som jag vill. Men å andra sidan så tycker jag det är väldans mysigt att fika, synd att man blir tjockis av det :P Fast det får man ta, har ju i alla fall börjat röra på fläsket igen!


Tjollahopp!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: