måndag 24 januari 2011

Ett litet uppehåll..

Jag har inte uppdaterat något här på några dagar och det beror till stor del på att min laddare till datorn sa tack och hejoch gick och dog helt utan förvarning. Då blev jag faktiskt lite ledsen, det är så typiskt mig att ha sån otur. Världens värsta tillfälle för en sån grej att pajja när jag inte har pengar till att köpa en ny. Men tack vare en gullig viktor har vi nu fått tag på en orginalladdare till min laptop till ett vettigt pris på tradera (vettigt pris= ett pris som sofy kan betala) :P Så nu känns det skönt! Så förhoppningsvis kommer laddaren om några dagar så kan jag återgå till min lilla dator igen. För tillfället har jag fått lånat en av Viktors datorer men det är lite ovanligt för den har linux som operativsystem så allt är ju inte som man är van vid hehe.

Pratat med Malena idag också och nu blir det hårda tag med uppsatsen! Nu ska den bli klar punkt slut. To bad att min feta bok ligger hemma i Ludvika *morr*. Men jag får läsa massa annat så länge och roa mig med =) Fick ett litet förslag idag på att söka ett jobb, jag velar lite fram och tillbaka. Jag behöver ju verkligen ett jobb så jag kan tjäna lite pengar. Ska höra mig för lite grann och bestämma mig snart om jag ska söka det. Är ju alltid värt att testa... hmmm..


Love
//Sofy

Inga kommentarer: