söndag 9 januari 2011

Vår?

Hahaha neej, det är inte vår än :P Men lite töväder är det allt. Igår blev det tacokväll hos Emma med Marre, Viktor, mig och Emma då så klart. Möttes upp på willys och handlade lite sen blev det film som gick på 4an, John Tucker must die. Har sett den många gånger men den är lite smårolig så vi tittade igenom den iaf, så blev det nåt glas rödvin som Marre hade med sig. Var trevligt och framför allt gott! När vi gick hem vid kvart i 12 så var det väldigt blött ute och dessutom isgata men jag slog i alla fall inte om kull mig! :P

Idag blir det lite födelsedagsfika här hos Anna, hon fyller år på tisdag men då jobbar hon så det är lite lättare och smidigare och ta det idag, smart av henne ;) Dessvärre har ju inte jag fått tag i det jag tänkt köpa åt henne så presenten får hon inte fören på tisdag troligtvis =) För då ska jag ända till Falun.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: