fredag 16 september 2011

Badet fick vänta

Det blev inget mysbad för mig nu på kvällningen, jag beslutade mig att ta det imorn istället. Nu har jag placerat rumpan i sängen och smort in mig med massa salvor för att bearbeta mina små eksem som mer eller mindre är väldigt envisa och inte vill som jag vill. Men jag ska vara mer envis! :P

Imorgon ska jag nog till farfar och greja med lite saker, pappa sa att det var nå grejs som behövde göras så jag följer väl med och hjälper till där det kan tänkas behövas och behövs det inte så kan jag ju alltid sällskapa lite med lilla farfar. Skulle även behöva hämta lite Elliotmat imorgon.. hmm.. får se hur jag lyckas med det men mat måste han ha i vilket fall som helst!

Elliot har maskerat sig i det älskade fårskinnet hos Anna.
Nu ska jag slökolla på nån film sen sova!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: