tisdag 6 september 2011

Shit vad jag vill!

Ooh finns mycket saker jag vill alltså här i världen. Men man kan inte få allt men lite kan man =)

Jag har faktiskt suttit och läst några inlägg jag skrivit här i bloggen precis när jag bytte till blogspot, sjukt att det var tre år sedan och att allt finns kvar. Hittar inlägg där jag skrivit om min lägenhet i Kalmar och allt som surrade i mitt huvud då, längtar tillbaka en hel del. Eller ja, jag saknar väldigt mycket tiden då jag och Miia bodde på samma gata och även började träna på samma ställe, shit va vi var duktiga då! Så duktig vill jag bli igen! Vill.. nää jag ska :P One of these days!

Nu har jag kommit igång med lite grejjer här på kvällningen också så jag känner att jag är på G med detta klipp och klistra! Ska avslöja vad jag gjort på hmm, torsdag tror jag.. eller på fredag. Beror lite på :P Moahaha, nu blev ni nyfikna va?

Nåt mer jag vill är att ha en lägenhet! Alla mina saker och att njuta av det!! Nu jävlar ska jag ha ett jobb! Ska söka några så fort jag fått lite mer ordning på mitt andra projekt!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: