söndag 25 september 2011

Promenad

En söndag som denna har jag roat mig med att gå till Gonäs och tillbaka till mamma, blev en promenad på 8 km. Känns skönt att röra lite på fläsket efter all helg-gottis man ätit :P Mötte Maria i Gonäs, hon hade traskat från stan och så gick vi tillsammans till mamma. Väl där kom lillebrorsan och hälsade på en sväng också så käkade vi mat tillsammans alla fyra. Blev lite pasta och köttfärssås, det var inte alls dumt! Speciellt inte efter den promenaden!

Imorgon blir det gymet en sväng för lite kondition och några övningar sen blir det affro på tisdag med Emma! Kommer med all säkerhet få djävulsk träningsvärk i ryggen efter affron, får jag alltid första gången när jag inte tränat det på väldigt väldigt länge. Är så himla kul att jag fick vara med att vara testpilot och få dom här veckorna med fri träning! Men jag kommer verkligen vilja fortsätta efter dessa tre veckorna men min plånbok kommer nog inte tillåta det gymet just nu och sen är det ju det där med att behöva knyta upp sig ett år, jag kommer förhoppningsvis inte vara kvar här i Ludvika ett helt år och därmed vill jag inte knyta upp mig på nåt sånt heller. Hade vart perfekt om de haft tre månaderskort eller nåt sånt men nu har väl inte dom det. Får se hur läget ser ut om tre veckor, mycket kan ju hända på den tiden. Jag vet bara att jag tycker grymt mycket om att kunna gå till ett gym igen så jag får njuta av det dom här veckorna jag verkligen kan gå på ett! :D



Love
//Sofy

Inga kommentarer: