fredag 16 september 2011

Hej Stockholm!

På måndag blir det att hälsa på huvudstaden, ja jag har en intervju. Ska bli spännande! Världen är väldigt liten för den personen som ringde mig är nämnligen en person som jag känner igen hahaha Så får jag jobbet så kommer jag antagligen börja nästa vecka, spännande värre.

Vad har annars skett idag då? Ja, jag har sökt och redovisat jobb. Fått ett städryck här hos pappa, letat häften av tiden efter det jävla munstycket till dammsugaren, hittade inte den så det slutade med att jag stod böjd och gick runt å dammsög med "hålet". Å det känns nu i min rygg kan jag ju erkänna, hualigen! Skrubbade även toaletten, handfatet och badkaret så nu är jag även grymt sugen på att ta ett bad med tända ljus.. hmm det kanske mna skulle göra efter idol. Ska suga på den karamellen så får vi se vad den smakar haha

Nu blir det idol och dumle!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: