tisdag 27 september 2011

Födelsedagsfika och afropowerdance

Idag fyllde lillasyster år, hela 23 år :P Fikade lite hemma hos henne. Men började dagen med att följa med mamma in till stan och hamnade hos Anna. Somnade sittandes i hennes soffa en stund sen ringde lillebror och ville äta lunch så gjorde det med honom för att sedan gå på gruppmöte. Det var som vanligt väldigt givande.. eller kanske inte, hon talade om att det var sista gången för de flesta där men efter att hon gått å kollat ordentligt så kom hon tillbaka och berättade att tre stycken av oss skulle vara kvar ett litet tag till där. Jag ska vara där till den 18e oktober :P Känns great att veta att de gånger jag har kvar kommer det antagligen göras saker som jag redan gjort på andra möten jag varit på. Men ja ä int bitter :P hahaha

Efter lite fika och snack hos Maria blev det afropowerdance på må bättre med Emma, det var svettigt och varmt. Skönt att röra sig! Jag tog en promenad med Ellioten sen och tog följe med Maria till hennes jobb. Stackarn får jobba natt på sin födelsedag meen då tjänar hon en slant iaf ^^

Nu blir det sängen och sova!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: