måndag 5 september 2011

Frukostsälllis tomorrow

Nu är det snart dags att gå och lägga sig, jag ska bara slänga ihop lite saker i en väska som jag ska ha med mig till stan imorn. Tänkte nämnligen sova i stan imorn till på onsdag så blir det nära och bra till bussen som går tidigt då. Så egentligen heter det väl att jag ska packa, packa allt jag ska ha med mig till Kalmar. Blir ju inte i Kalmar så länge så det borde ju inte vara så mycket som ska med ner men ja, jag har en tendens att överpacka om man säger så :P Vill helst inte behöva ta med min stora rullväska så ska se omjag får ner det i en bag istället men samtidigt är det skönt med rullväska för att man kan dra den istället för att bära.. hmm vilket dilemma...

Imorgon vid 9 ska jag möta upp Malena och Lotti för frukost på Café Engel i stan, blir mysigt. Sen ska dom dra hem till Göteborg igen så jag hade tur som hinner träffa Malena en sväng innan hon försvinner igen!
Det är mysigt på Engel, får hoppas att de har nåt riktigt gottigt som passar till frulle. Vet att de har juice och jag hoppas på att de har leverpastejssmörgås imorn för den är mumma!



Love
//Sofy


Inga kommentarer: