söndag 4 september 2011

Latis I am..

Yes idag har powerpoint blivit fixat på min dator, i och för sig den gamla versionen but who cares? Nu kan jag dona med det jag ska fixa utan problem (förhoppingsvis!) :P Annars så har jag klippt gräs här hos pappa, det var gräsligt högt ( HA HA HA). Humorn är på topp som vanligt ;P Min planerade långpromenad med Elliot blev aldrig av för jag var helt enkelt för lat och bestämde mig för att flytta den till imorn. Så imorn blir det en långis, tänkte ta 5 km rundan.

Har legat och småkollat på idol med lillebrorsan, första avsnittet av det ikväll. Var väl helt okej men har i ärlighetens namn småtröttnat lite på just idol men kommer väl bli så att jag fastnar och kollar på det ändå. Har ju fastnat på robinson igen hahaha så skulle väl inte vara konstig om jag fastnade i idol igen så kanske jag kan få såna där konstiga drömmar igen om att jag är med i idol haha.

Jaja, på onsdag går i alla fall färden mot Sthlm och Kalmar. Blir buss hele långe vägen. Först gobybus mellan Ludvika och Stockholm med avgångstid 08.10 och framme lite efter 11. Sen blir det lunch i Sthlm med Viktor och Miian för att sedan sätta sig på nästa buss vid 14 och åka till Kalmar. Skulle bli regnigt på onsdag så då passar det bra att sitta på en buss tror jag bestämt :P Men det kan mer än gärna inte regna när jag går av bussen!
Ser ju ut att vara uppehåll i Kalmar när jag kommer fram iaf! :D

Love
//Sofy

Inga kommentarer: