söndag 18 september 2011

Min myslördag

Igår hade jag en riktig myskväll. Dagen började i alla fall med att jag följde med upp till farfar, tog reda på lite ris hos honom och fikade lite. Sen skulle pappa och Tobias iväg till skogen men jag fick skjuts hem till pappa först för de behövde hämta nån bricka av nåt slag. Så jag satt här hos pappa och var lite lagom rastlös, väntade på att de skulle höra av sig för då kunde jag börja med maten i alla fall. I väntan på det sattjag och pratade med Viktor. Han skulle ut och käka med sin kusin David mot kvällningen. Tillslut ringde i alla fall Tobias och sa att de var på väg hemåt. Så jag slängde snabbt ihop lasagnen och fyllde upp ett bad åt mig. Medan lasagnen stod i ugnen tog jag mig ett bad med massa tända ljus, riktigt myspys. Men jag är ju ingen långbadare direkt så efter 10-15 min så kan jag inte sitta still längre i badet men det är skönt med bara den stunden också ^^

Efter middagen blev det till att åka och hämta mat åt Ellioten hos mamma och så svängde jag även förbi coop och köpte lite lösgodis och en dricka. Elliot fick följa med, han blev glad över att hälsa på mamma lite. Just nu ligger den lille räven och sover på en fotpall framför lillebror som sitter å lirar xbox, han ser så himla söt ut.. Elliot alltså :P

Vann förresten en kappa igår på tradera, 100 kr plus frakt. Spännande att se om jag kan ha den, I hope so!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: