måndag 26 september 2011

Maskerad eller inte?

 Nu är det ju så att jag har harvat mig fram i livet i hela 24 år och snart (snart å snart, om några månader) blir det 25 år. Å det kan jag ju tycka att jag vill fira på nåt vis och jag är ju lite av en sucker för maskerader :P jag tycker det är skitkul att få spöka ut sig för hur ofta får man göra det liksom? Så idag dök funderingar om maskerad upp i huvudet. Ska jag nu ha maskerad så vill jag nog ha ett tema, det hade jag när jag fyllde 22 år. Då var det Super Hero Party som gällde vilket innebar att man fick vara utklädd som superhjälte, "verklig" eller egen påhittad spelade ingen roll eller så fick man vara utklädd till en fiende till superhjälte. Jag var poison ivy, hade två burkar med röd sprayhårfärg och plastlöv som mask. Var väldigt kul! Så nu gäller det ju då att hitta nåt nytt passande tema. Har googlat lite men inte hittat nåt jag fastnat för, behöver ju inte bestämma mig just exakt nu heller. Jag menar, det är ju ett bra tag kvar till januari hahaha. Någon som har några förslag på tema så får ni mer än gärna skriva en kommentar och föreslå! =)




Liten blandning av vad jag varit utklädd till tidigare. Har varit grottmänniska, bi, luigi, snöboll, poison ivy och typ zombie. Så nu vill jag ha massa nya idéer... så får vi se om det bli maskerad eller om det bli nåt alls. Men skulle vara kul med  att hitta på nåt. Får fundera på det ett tag.. Jag gillar att vara ute i tid och planera hahaha eller iaf börja fundera på saker och ting, just nu vet jag ju inte ens vart jag kommer befinna mig i januari men det visar sig.. nu är det dags för sängen, eller jag sitter redan i sängen men det är dags att lägga ifrån sig datorn.


Good night!


Love
//Sofy


2 kommentarer:

Anna sa...

Åååh jag vill gå på maskerad :P Vad sägs om sagofigurstema ?

sofy sa...

good one :P har faktiskt haft nåt liknande i tankarna.. ska fundera vidare lite på det.