måndag 26 september 2011

Min kappa kom idag! :D

Tidigt uppstigning idag, klockan 07.00 var jag uppe. Min plan var att åka med mamma in till stan för att träna lite men min plan med träning gick lite i stöpet men in till stan kom jag i alla fall. Får blir affro imorn med Emma istället. Gick dock en promenad i stan, först till Anna sedan upp på höga berget till Marre för lite kaffe och skitsnack, var väldigt trevligt. Hon skulle iväg å bodypumpa lite hon, skulle jag också vilja! Men känner nog att jag bör träna lite mer innan jag ger mig på det och får träningsvärken från helvetet och inte kan träna på flera dagar hahaha.

Drog tillbaka med mamma när hon slutade och när vi kom hem till henne låg ett paket till mig inslängt på trappen. Det var min kappa som jag vann på tradera förra veckan, den satt fint och jag är dundernöjd! har velat ha en kappa hur länge som helst och nu fick jag en till ett superbra pris också. Ser inte ens använd ut! Man kan fynda en del på tradera. Köpte ju även skor till Elliot där till ett bra pris men får se om jag ska sälja dom vidare för Elliot är inte direkt ett big fan av dom hehe. Har inte bestämt mig riktigt ännu, tåls att tänka på.

Imorn är det möte igen, yeejj! hrmm..


Love
//Sofy

Inga kommentarer: