lördag 3 september 2011

September... redan?!

Shit det är redan september! :O Tiden bara rinner iväg verkligen.. Idag har jag haft en sån där dag då jag bara inte velat göra någonting samtidigt som jag varit rastlös. Den kombon är ingenting att rekommendera! Var så himla kallt inne tyckte jag idag, satt och frös så jag gick på vedjakt här hos pappa och hittade några pinnar så det blev en liten brasa och vips så frös jag inte längre. Hur bra som helst och Elliot helnjöt av brasan, la sig framför den och somnade. Han är bara för söt!

När klockan närmade sig 18-tiden så skrek min mage utav hunger och då ringer lillebror och vill att jag ska fixa pizza åt honom å morbror Bengan så jag gör det. Satt och käkade den uppe i Bengans lilla torp ute i skogen. Helmysigt med öppen spis och fotogenlampa. Ja de har ingen el där uppe i lilla torpet men de håller på att fixa med det nu så att det ska finnas. Blev i alla fall dömätt av pizzan! Var hemma vid 21 och jag och lillebrorsan fixade ordning lite dipp och chips. Så delade vi på en öl och glodde på film, en helt okej kväll! =) Nu har Tobias gått och lagt sig och jag sitter här i sängen med tända ljus runt mig.

Note to self: Fixa powerpoint på datorn imorn!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: